2019. jan 14.

2019 az én évem lesz

írta: Evi Hernaez
2019 az én évem lesz

Mint a múlthéten egy kis bejelentkezésemben megírtam, a december kemény volt. De végre vége az örökké tartó karácsonynak, és visszarázódunk a hétköznapokba. Rájöttem, hogyan kell magyar billentyűzetet használni a szép új laptopomon (Xiaomi Mi Air, melegen ajánlom mindenkinek, nagyon jó kis gép nagyon jó ár-érték aránnyal), amibe azért fektettem be, mert szeretném komolyabban felfedezni az írás világát, így már semmi sem állíthat meg, füstöl a klaviatúra, jönnek a cikkek.

Nem akarom megírni a tipikus 2019-es fogadalomlistát, nem untatok vele senkit. Meg igazából nem is fogadalmaim vannak, hanem új céljaim, amikért készen vagyok küzdeni.

img_2646.JPG

Az első ilyen az írás. Mindig is szerettem, az egyetemen újságrást tanultam, de valahogy soha nem voltam elég bátor ahhoz, hogy hangot adjak a gondolataimnak, hogy aztán mások is olvassák. Nagyon nagy felelősségnek tűnt nekem, önbizalmam meg nem sok volt. Szóval annyiban is maradt. Évekig tervezgettem blogolni, de soha nem találtam az igazi témát. De mint októberben, az első bejegyzésemben írtam, ez a félelem elszállt, és megtaláltam azt is, hogy miről van kedvem nyilvánosan hablatyolni: a saját életemről. Hátha érdekel annyira valakit, hogy rendszeresen olvasson.:) Október óta nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, és ez nagy lökést adott ahhoz, hogy merjek álmodni. Arra gondoltam, hogy jó lenne rendszeresen írni magazinokba, látni a nevem a cikkek alatt. Viszont ez ugye gyakorlat nélkül nem megy csak úgy, ezért vettem egy nagy levegőt, és írtam az egyik fantasztikus Facebook- csoportba, ahol vállalkozó anyukák beszélgetnek és segítik egymást. Három érdekes együttműködés van kibontakozóban, én pedig nagyon boldog vagyok. Izgulok, mert az egyik oldalnak például három cikket kell küldenem, és azok alapján dől el, hogy akarnak-e velem dolgozni. Egy már kész van, a másik kettővel tökölök, mert nagyon jól akarom csinálni, de holnap mostmár kénytelen leszek nekirugaszkodni, hogy befejezzem őket. De annyira jó érzés! Folyamatosan pörög az agyam, mindenhová jegyzeteket írok. Kutatok témák után, online magazinokat olvasok, hogy tanuljak. Olyan, mintha tényleg dolgoznék. Pablo a legfontosabb, mint már tudjátok, tudatos döntés volt, hogy nem megyek vissza teljes munkaiőben dolgozni, hogy úgy nevelhessem, ahogyan igazán szeretnénk. Ez viszont nem jelenti, hogy nincs igényem az elismerésre, a felnőtt emberekkel való kommunikációra, a kihívásokra. Amikor bölcsiben van, és este már alszik, akkor van időm magamra figyelni, és ez kell ahhoz, hogy kiegyensúlyozott anyukája lehessek. Ez az egyik nagy projekt tehát erre az évre, szurkoljatok, hogy ügyes legyek:).

 

A másik a fogyás. Direkt nem éltmódváltást írok, mert az már megtörtént jópár éve, és jól is vagyok, jól érzem magam a bőrömben. De van néhány kiló, ami a szülés és szoptatás után itt maradt, és hát na, nem akarom, hogy mostmár örökké rajtam legyenek. Ezek lefargása azonban kemény munka, most még jobban odafigyelek az étkezésemre és a mozgásra. Az Intenset programot csinálom, nem tudom, ismeritek-e. Nekem Adri ajánlotta, és nagyon bejött. Konkrét étrendet és edzéstervet ad, ami az otthoni tornához szerintem ideális, az étrend pedig megkönnyíti a mindennapokat, mert nem kell külön makrókat számolgatnom, minden le van írva. Csak használni kell. Heti négy edzés, plusz egy kardió. Ezt nem veszem véresen komolyan, mármint az egyetlen napos kardiót, mert elkezdtem felkészülni a májusi futóversenyre, amire beneveztem. Csak 10km, a félmaratont még nem mertem. Mivel a célom a hosszútávú mozgás beépítése az életembe, ezért nem sietek. Sikerélményeket akarok, nem gyors eredményeket.

A legnagyobb motivációm Pablo. Mint már elmondtam, hiszek abban, hogy mindenben példa vagyok neki. A rosszban is és a jóban is. És abban is hiszek, hogy a táplálkozáshoz való hozzáállása és a sportolásra való hajlandósága igenis rajtam, rajtunk múlik. Ha csak mondom majd neki, hogy sportolni kéne, nagy valószínűséggel nem érne semmit. Példát kell mutatni, ez pedig nem megy másképp, csak ha én is csinálom. Ebből nem engedek, ez most nagyon első helyen van a listámon.

 

Mikel mindenben támogat. Karácsonyra egy csodaszép, egyedi tervezésű, igazi komoly futócipőt kaptam tőle, aminek jobban örültem, mint Pablo az ajándékok dobozának:). Annyira könnyű így! Annyira kiegyensúlyozottnak érzem magam! Annyira nagyon fontos, hogy az ember, akivel megosztom az életem, hisz bennem és mindenben segít. Sokkal könnyebb így elkezdeni a napi edzést, sokkal könnyebb tartani a diétát.

 

Családilag is rengeteg tervünk van idén. Több utazás is szervezés alatt van, Oporto és Dél-Spanyolország már biztos. Aztán szeretném, ha egy hazalátogatás is beleférne, de majd meglátjuk. Annyira jó, hogy van fapados ó járat Santanderbe, az anyukám így tud jönni, amikor csak a munka engedi. Remélem, a tesókáimnak is bele fog férni legalább egyszer idén, és néhány barátnőm is bőszen nézegeti az akciós napokat a Ryanairnél.

 

Jó év lesz. Nagyon jó. Tele kihívásokkal, csudijó dolgokkal.

Az első naaaaaagyon nagy esemény az Pablo iskolájának kiválasztása lesz, január 21-én megyünk nyílt napra. Természetesen be fogok róla számolni:)

 

Gyere 2019, tele vagyok energiával:)

Szólj hozzá